måndag 22 december 2008

this is the most excruciating i've been through,

Idag har jag jobbat. Det var lite oplanerat faktiskt, men det var min mor som kom och sa att hon behövde hjälp. Det var alltså INTE jag som bad på mina bara knän att få komma och jobba eftersom mitt bankkonto börjar närma sig minimigränsen. Det kändes som att jag precis hade somnat när klockan ringde kvart i sex i morse. Men när man väl kommer till jobbet är det alltid lika roligt. Jag fick ta hand om ca 2000 mejl idag och när jag gick hem hade inkorgen krympt till 91 mejl. Det tycker jag var duktigt gjort. Jag fick mejl från Mia idag nerifrån Bali. Det var himla kul, det här med mejl är underskattat! Här envisas man med att knappa in massa sms när man kan skicka mejl som:

  1. Är gratis
  2. Inte har någon begränsad längd

Mia hade det kanoners i alla fall! Det är julafton i övermorgon, det känns inte så. Jag har inte en gnutta julstämning. Men det kommer väl vad det lider. Jag saknar Lina. Jag kommer inte att träffa henne innan efter nyår, och det är lång tid dit.

Inga kommentarer: