måndag 15 december 2008

we broke something without knowing, but we did a good job overall,

Åh, nej. Jag befarar en influensa som sakta men säkert inkräktar på min kropp och utmanar alla mina vita blodkroppar. Dock är väl den här tiden en gansk bra period att bli sjuk på, jag har ju inga direkt lektioner denna veckan. Jag vill dock närvara på mitt betygssamtal i samhällen imorgon. Rågga kanske kan vara söt och mejla några rader om hur jag ligger till i värsta fall. Religionen börjar i alla fall likna nåt, om man nu ska se något ljus i mörkret förutom ljusstaken som lyser bakom mig. Linn fällde även en mycket spännande kommentrar till mig idag. "Du ser ut lite som Jesus". Tar man det som en komplimang? Nej, om man ska ta och byta om lite och fortsätta skriva om jämställdheten inom idrott istället. Det är faktiskt helt sjukt orättvis om man tänker efter. Man delar ju in typ tyngdlyftare i olika viktklasser, borde man inte dela in basketspelare efter längdklasser också i så fall? Nja, riktigt så extrem syn har inte jag på det i alla fall. Som man påpekar i min bok, det får inte gå till överdrigt och bli absurt. Jag sitter hur som helst här och kurerar mig genom att dricka varm choklad med rom i, tydligen en grym huskur enligt min mor. "Alla medel är tillåtna", sa hon glatt. Hon påpekade dock att det är choklad med rom jag ska dricka och inte tvärtom. Ja, hon är söt min mor.

Overall - Hello Saferide

Inga kommentarer: