torsdag 4 december 2008

the picture never drops it's like a multicoloured snapshot,

Idag var en bra dag. Jag vaknade i morse och var helt död, det kändes som om jag inte hade sovit alls, ögonen bara värkte av trötthet. Därför stängde jag helt enkelt av alarmet och somnade om, vilket resulterade i att jag missade min första lektion. Det gjorde dock inte så mycket, jag kunde öva till mitt tal istället. Talet gick faktiskt bra, även om jag kanske pratade lite för fort så är jag nöjd. Vi provade även ut våra studentmössor idag, det är inte klokt vad det kostade pengar. Men nu är den beställd i alla fall.



Såhär på slutet vill jag självklart tillägna några rader till värsta bästa Linn som tog körkort idag! Grattis!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh tack kära du! =) du ska veta hur era sms och mail peppade mig ordentligt! tack för att ni finns och är mina vänner:)

Anonym sa...

oj vad djup jag kände mig nu hehe

Anonym sa...

grattis till linn :D

Anonym sa...

tack mia =)