torsdag 18 december 2008

i have never been mean,

Så var jullovet här. Jag har nog inte riktigt insett det tror jag. Men jag kämpade in i det sista, klockan ett igår natt mejlade jag in våran sista inläming. Det visade sig att jag inte var värst, Lisa mejlat sitt klockan 02.57. Hm. Det var med andra ord ganska segt att gå upp i morse efter att ha sovit endast fem timmar. Avslutningen i år var ovanligt lång, men sen var det lov. Hanna, Lisa, Linn och jag hade sedan lång tid tillbaka planerat att vi skulle ha vårat årliga julgodisbak efter avslutningen. Först firade vi dock med att äta thai, och det säger jag. Det är nog sista gången vi går till Golden Elephant, vi blev in princip utslängda därifrån bara för att det var så mycket folk. Kära nån, man får väl äta i lugn och ro. Hm. Vi begav oss efter det till Hannas vackra boning på Hestra och inledde eftermiddagen med att somna i soffan ungefär. Sen bakade vi så det stod härliga till. Jag tror att jag undviker vågen i fortsättningen. Jag fick dock lämna kalaset runt fem eftersom jag hade träning ikväll. En träning som gick riktigt illa, men det var kul ändå. Imorgon ska jag träffa Juan, det ska bli riktigt roligt! Men nu ska jag sätta på säsong fyra av L-word och bara vara.

Inga kommentarer: