onsdag 24 december 2008

jul, jul, strålande jul,

Jag sitter här och känner mig aningen obekväm. Anledningen är att jag dagen till ära har klämt in min kropp i en klänning med tillhörande strumpbyxor. Jag förstår inte hur människor kan gå runt i sådana här plagg mer än två gånger om året. Inte nog med att den är obekväm, man måste hela tiden hålla koll också, så att den sitter rätt och sådär. Men men, man får väl lov att vara söt någon gång om året. Och jag tycker faktiskt att den är fin.

Idag är det alltså julafton. Jag vaknade klockan åtta redan av att jag fick ett god jul-sms. Men jag somnade om igen. Årets julafton kommer nog dock att skilja sig lite från tidigare år vilket jag tycker ska bli spännande. Vi ska ju till exempel leka någon julklappslek i år istället för att köpa massa klappar till varandra. Endast 350 kronor har jag lagt ut på julklappar i år, vilket har passat min budget alldels utmärkt. Jag kommer antagligen sitta i en bil i cirkus två timmar idag också eftersom jag har lovat att vara snälla lillasystern och skjutsa min syster till Landvetter. Sedan blir det väl att agera leksällskap med min kusiner antar jag. Jo, jag kanske ska åka till stan och gå i kyrkan ikväll klockan halv tolv också.

Hur som helst så önskar jag alla,
en God Jul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi vill se bild på Karin i klänning! GOD JUL!