måndag 29 december 2008

i want you back,

Fruktansvärt seg dag. En sån där dag när man framåt kvällen funderar över vad man egentligen har gjort utan att egentligen komma fram till något. Jag tog en tur till apoteket för att lämna in ett recept, men de hade som vanligt inte öppet. Det är väl det nyttigaste jag har åstadkommit idag. Jag håller på att ladda ner Gossip Girl. Jag ska försöka förstå mig på om den serien verkligen är så bra som alla påstår. Det lilla jag har sett har inte gjort några större intryck på mig. Jag menar, den utmärker sig inte från några andra serier. De senaste två dagarna har jag spelat sönder den gamla godingen, I want you back med Jackson 5. Jag har alltid tyckt om den låten. Kanske för att vi dansade till den på konfirmationen eller för att den spelas under en av mina favoritscener i L-word. Det är så galet mycket glädje i den låten. Hur som helst. Jag ska titta på hockey nu, det är en himla trevlig sport har jag insett. När de inte slåss då.

Inga kommentarer: