lördag 6 december 2008

the following presentation is rated TVMA,

Mina föräldrar åkte till Malmö igår morse vilket betyder att jag är själv hemma hela helgen. Sånt tycker jag om. Min syster kom hit igår kväll och lagade mat med mig. När jag var som mest uppe i wokandet ringde Mia och frågade om hon kunde komma. Det var trevligt. Vi tittade på Idol alla tre och diverse annat och hade trevligt. Det var framför allt trevligt att träffa Mia eftersom hon nästa fredag åker till Bali i en månad den skiten. Idag ska jag tvätta och städa. Det ska bli lika kul som det låter ungefär. Men men, ha det!

D: Are we ever gonna talk about this?
A: Talk about what?
D: Okey...
A: Hold on.. It was a mistake, right?
D: If you say so
A: Well what about you, do you have anything to say?
D: You're the one who kissed me first
A: Eh, kinda remember you were kissing me back
D: After you started it
A: So if I was to kiss you again...?

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! så jävla bra scen! me like ^^ en riktig klassiker ;)
åh rubriken, haha! :D
det var underbart att träffa dig igår :) i love you <3

karin. sa...

den är kanske den bästa av alla skulle jag tom säga?
haha, jag vet inte om jag stavade rätt :)
men detsamma, jag hade verkligen saknat dig. i love you too! <3

Anonym sa...

det är nog faktiskt den bästa!

karin. sa...

fast sista scenen säsong 1 är iof också rätt bäst.