fredag 12 december 2008

som att jorden går runt solen,

Jag är nyss hemkommen efter dagens äventyr. Allt har vara varit så mysigt idag. Det började med att jag och Lina hade våran elevledda fotbollsträning (som för övrigt gick ganska dåligt). Men kan vi hjälpa att ingen hade talat om för oss hur man håller i en träning? Nej. Hade sedan tre otroligt mysiga lektioner i skolan där vi hade självstudier i samtliga. Jag var nog seriöst duktigast i stan även efter skolan (tillsammans med Lisa) som satt kvar hela en halvtimme till i skolan och pluggade. Det var trevligt och Lisa stod för två nya episoder av Pinsamma Lisan. Jag förstår inte hur hon lyckas. Så nu sitter jag här alltså, i vårat "gästrum" som mamma har valt att kalla det. Det vill säga mitt gamla rum som nu består av en bäddsoffa och två bokhyllor. Det är faktiskt mysigare än man tror. Det gjordes även upp planer på en gemensam festival med klassen i maj också, biljetterna släpps ikväll så jag står lite i valet och kvalet om jag verkligen vill lägga ut de pengarna nu eller om jag kanske ska vänta lite. Jag har i alla fall en timma till på mig att vela. Jag bjuder idag på ett foto från pride 2007.

Inga kommentarer: