måndag 15 december 2008

but i guess that you are always on my mind,

Hade morgonträning i morse men jag hade med mig Gula Faran så det gick ganska så smärtfritt. Det är skönt att slippa alla dessa bussresor ibland. Jag anlände dock till min syster fem min för sent och skyllde på att jag fortfarande är en oerfaren bilförare som inte hade räknat med rusningstrafik klockan sju på morgonen (vad fan tänkte jag med?). Träningen var hur som helst väldigt rolig även om jag inte presterade något häpnadsväckande. Jag och Linn jobbade med PA fram till halv ett då vi bröt upp för dagen eftersom vi prioriterade våra filosofi- och religionsinlämningar som ska in nu i veckan. Väl hemma satte jag mig för att börja arbeta, det kändes och jag kom verkligen igång. Så kände jag mig lite trött så jag skulle lägga mig och "vila" en stund. Jag somnade och sov i två timmar. Det var den plugg-eftermiddagen. Jag funderar på om jag ska hoppa träningen ikväll, hela kroppen strejkar.

Inga kommentarer: