onsdag 10 december 2008

you can do what you like, but you can't do that,

Bättre sent än aldrig brukar man säga, för nu har vi äntligen fått igång Internet till min dator! Så därför blir detta det första inlägget från denna. Jag stod för årets försovning i morse, jag vaknade halv nio och jag började åtta. Jag har verkligen inget minne av att jag ens har stängt av alarmet. En eloge till mig även för att jag inte ens har vaknat när Jenny har ringt, trots att mobilen låg brevid kudden. Det är imponerande måste jag säga. Jag hade alltså bara en lektion idag, idrott. Den var mycket rolig kanske jag ska tillägga. Jag gick sedan och träffade psykologen, han är bara så bra. Efter bara två gånger känns det som om han vet hur jag tänker och han hade bra idéer på hur vi ska jobba vidare. Jag träffade Lina sen och vi planerade våran fotbollsträning som vi ska hålla i på fredag. Det blir nog bra. Jag har fortfarande inte skrivit klart idrotten som skulle vara inlämnad idag. Jag får nog ta tag i det här med skolan. Ett nyårslöfte måntro? Läste den fantastiska nyheten i tidningen idag att Coldplay ska ha spelning i Stockholm i augusti, gissa om vi tänker kämpa för biljetter imorgon? Dagen till ära bjuder jag på en mycket smickrande bild från skolan.

Inga kommentarer: