fredag 19 december 2008

får jag gratulera, du är livrädd med stil,

Så slutar ännu en kväll med att man ligger hemma i sängen och gör ingenting. Vanligtvis brukar man inte vilja "slösa" sina helgdagar med sånt här, men eftersom vi har lov nu så känner jag att jag kan det. Det skulle ha blivit någon slags utång idag men planerna ändrades. Nu ska jag tydligen gå ut med Jossan en sväng. Hon skickade för övrigt världens sötaste julkort till mig ida, jag blev helt tårögd. Jag träffade Juan idag med, det var så himla kul! Synd bara att han var tvungen att åka hem så fort. Men jag hoppas få träffa honom någon gång igen innan han åker tillbaka till Linköping efter nyår. Frågan är ju vad man ska göra i helgen. Man borde plugga klart allt som ska vara färdigt under lovet så att man har det gjort, men orkar jag det. Troligen inte. Jag vill att den nya Harry Potter-filmen ska komma ut på bio någon jäkla gång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också leka med Juan!!!

Anonym sa...

Filmen skulle kommit nu, fast de väljer att släppa den i juni för att få en säker sommarsuccé. Dummingar!

Anonym sa...

vi går på den? filmen alltså :)

karin. sa...

jadu angren, du får väl passa på nu då när han är i trakterna ;)

hm, det är väl jävligt typiskt filmvärlden.

ja lina, det gör vi :) ojoj, det lär bli jobbigt...