onsdag 31 december 2008

gossip girl,


Okej, jag är fast. Jag hade kanske underskattat denna serie än aning ändå. Jag låg vaken till typ halv tre i natt och tittade på avsnitt efter avsnitt. Och jag vet att jag är lite efter, men jag tittade faktiskt inte på OC förrän tre år efter att det hade börjat visas eller nåt, så det kanske är min grej att vara lite efter. Nu ska jag strax byta om och sen ska vi bege oss ner till mormor för den årliga nyårsmiddagen som alltid äger rum just denna dag. Jag vaknade för en knapp timma sen så jag är väl inte hungrig direkt, men känner jag min släkt rätt så brukar man ändå få vänta minst en timme till innan allt är i ordning. Håll även utkik efter min årskrönika som dyker upp på bloggen under dagen, det kan vara spännande. Ikväll blir det kalasande hos Jossan, jag ska återigen ha klänning på mig dagen till ära, men jag är ändå lite nervös över klädvalet.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: