söndag 2 mars 2008

do i deserve this

Det var ett par dagar sedan jag uppdaterade mig här. I alla fall, vi spelade träningsmatch igår mot Värnamo. De åkte ur div 1 förra året så det var ett ganska bra lag. Jag fick starta som yttermitt, kan ju inte påstå att det gick speciellt bra så jag blev utbytt i halvlek. Vi spelade oavgjort 2-2, så det var helt okej.

Sen hade vi lagfest/inkilning på kvällen. Det var hela åtta stycken som skulle behöva utföra pinsamheter till publikens stora nöje. Årets inkilning bjöd på allt från drickande med tamponger i munnen till norsk karaoke. Det var hur som helst trevligt. Eftersom jag inte var speciellt pepp på att festa så åkte jag in till elin på kvällen och hängde med henne. Jag sov där i natt och kom hem för typ nån timme sedan så här är jag nu.

Idag ska jag för första gången på typ hur länge som helst ha en såndär äckligt slapp dag som innebär att jag inte gör någonting. Visserligen har halva dagen redan gått, men ändå.

Jag måste också meddela helgens stora glädjande nyhet, jag och Elin har bokat biljetter till Arvika! :D Det kommer bli hur bra som helst. Looking forward to it!

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

arvikaarvikaarvikaarvika. jag måste bara skaffa ett jobb så jag kan berätta för mamma, hähä

Elin Ternander sa...

arvikaarvikaarvikaarvika. jag måste bara skaffa ett jobb så jag kan berätta för mamma, hähä

karin. sa...

haha det vore kanske en fördel ja.