måndag 31 mars 2008

det gör inte ont

Tillbaka efter lovet och skolan drog igång värre än någonsin. Vi startade upp ett stort jävla arbete om makt i samhällen och historian. Men det kan nog bli ganska intressant tror jag. Jag hade två körlektioner idag, körde motorväg och nu är jag klar med det. Så nu är det bara repetition och halkan kvar! Och typ all teorin då. Hade tänkt ta tag i det nu men min älskade skola såg till att det lär dröja ett tag till. Läste äntligen ut boken 1984 idag iaf, den var ju helt störd verkligen.

Annars hade det inte hänt mycket spännande idag som är värt att nämna. Eller jo, vi fick tillbaka våra rättskunskapsprov idag, det gick bra faktiskt :) Vi tog kort idag också till BT, typ alla vi som är födda på 90-talet eller nåt. Det blir otroligt spännande att se resultatet av denna plåtning då fotografen lyckades ta kort i de mest osmidiga vinklar man möjligtvis kunde. Usch nej, mina inlägg blir bara tråkigare och tråkigare. Jag kanske ska lägga ner det här?

Inga kommentarer: