fredag 28 mars 2008

and don't be a star, it's such a drag

Finally Friday, känns fantastiskt måste jag säga även om jag ska jobba imorgon också dock. Dagen var mycket intressant och jag har hunnit med en hel del. Bland annat en tur till Sandared där vi kollade energiförbrukningen på en mataffär, en tur till Dalsjöfors och ortens Ica-butik, en kebabtallrik, ett träningspass samt årets vurpa. Så nu sitter jag här hemma och sammanfattar dagen på lämpligt ställe, nämligen den blogg du just nu läser.

Jag har kommit på att min blogg antagligen är ganska tråkig för er läsare, jag menar den handlar om mitt liv och typ alla dagar ser likadana ut. Jag skriver om dagen, gnäller lite och till slut kanske jag skriver om något som ovanligt som inträffat som jag anser vara tillräckligt viktigt för att få vara med här.

Så är det idag också. Igår kväll, ca runt klockan 22.54 såg jag något fantastiskt. Min puls gick upp något oerhört och jag fick verkligen kämpa för att inte skrika högt av glädje. Jag tänkte att jag skulle kika in på Arvikafestivalens hemsida för att kika om det kommit in några nya band. Och om det har det gjort! Typ världens skönaste band, The Kooks! Deras album Inside In Inside Out har gått på repeat i mitt iTunes ganska ofta det senaste. Och nu ska jag alltså få avnjuta deras fantastiska musik live, det är lycka mina vänner!

Inga kommentarer: