lördag 15 mars 2008

well, I was crazy about you

Så var det då alltså dags för final i melodifestivalen 2008. Jag har hela tiden varit helt inställd på att min absoluta favorit in kvällens startfält är det lilla underbarnet Amy Diamond (okej, så liten är hon inte). Ändå tills igår, när jag av misstag råkade få igång Charlotte Perellis bidrag Hero, jag kan bara säga att det var kärlek direkt. Jag fastnade och tillbringade sedan stora delar av kvällen till att rocka till den här låten. Jag måste medge att det är lite pinsamt att tala om att man står och dansar sig svettig i sin ensamhet till Charlotte Perelli när man är arton men eftersom min blogg har bjudit på ett antal pinsamheter tidigare så är nog inte det här så farligt. Jag är alltså helt kluven. Det blir en spännande afton.

Dagen spenderades i Horred, närmare bestämt på Helsjöns folkhögskola där min syster studerar. Det var någon speciell dag där idag så klocka 10.00 i morse åkte vi iväg i våran röda Volvo. Men det var en ganska intressant dag och jag åkte hem sex timmar senare med ett antal nya kunskaper om bibeln i bagaget (min syster pluggar på bibellinjen). Det var alltså ett ganska avslappnade besök.

can I leave it up to you?

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

haha, dansar sig svettig också. aw.

karin. sa...

haha, minst sagt ^^