tisdag 18 mars 2008

or how my heart breaks

Jag sitter hemma, min buss går om 40 min. Hade morgonträning i morse men jag har ingen franska denna veckan så jag åkte hem istället, var mindre sugen på att hänga på Bäckäng i typ 3½ timme. Så här är jag. Jag hoppas att det inte bara är jag som totalt hatar den nya layouten på bilddagboken. Så kan man inte göra, bilddagboken ska se ut som den alltid har gjort. Dessutom fattar man ingenting, helt värdelöst. Jag brukar inte vara såhär, jag menar de ville ju bara förnya det hela så att det blev en förändring. Men en förändring enligt mig ska leda till en förbättring, något som de ansvariga för bilddagboken missat totalt. Jag är så frustrerad att jag funderar på att avsluta mitt medlemsskap. Länge leve den gamla bilddagboken. Tänk vilken pinsamt stor del en liten internetsida kan spela i en människas liv. Jag är nog vad man skulle kalla en datanörd. Och jag är inte stolt över det.

I'm a terrible person
cause I've made up my mind

Inga kommentarer: