onsdag 26 mars 2008

and i will shine on

Lovet verkar kanske ändå inte bli lika dåligt som jag hade väntat mig. Träffade Hanna, Lisa och Linn i måndags. Vi åkte pulka, åt våfflor, tittade på film och hade allmänt kul. Dessa människor är hur bra som helst och jag förstår inte hur jag skulle orka nåt utan dessa tre. Men jag måste erkänna, det kändes aningen tungt att gå upp halv sju på tisdag morgon. Men det gick.

Idag har jag också jobbat, hade körlektion i morse. Började köra motorväg, nu är det fan inte långt kvar. Det påpekade även min körlärare idag. Det ska bli så jävla skönt. Åkte sedan till jobbet, var ganska kul idag. Jag fick göra orderbekräftelser för första gången. På eftermiddagen åkte jag med en tjej på jobbet ut till Dalsjöfors faktiskt. Vi skulle göra mätningar i en butik.

Håkan Hellströms nya album Försent För Edelweiss släpptes idag. Min kära vän Juan hade naturligtvis redan laddat ner det sedan innan så han skickade det till mig i måndags. Jag vet dock inte riktigt vad jag tycker ännu. Det låter olikt Håkans tidigare album och det känns inte väldigt opersonligt för att vara Håkan. Men det tar väl lite tid antar jag. Det var likadant med Kents senaste album. Jag gillar dock två låtar väldigt mycket, Inte Skyldig Nån Nåt samt Tro Och Tvivel.

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

jag ska toklyssna den efter att jag har slitit mig från datorn :)