söndag 30 mars 2008

there's a lot of things to do before you die

Söndag och sista dagen på lovet, ett lov som inte varit speciellt vilosamt för min del med som ändå har innehållit sina roliga saker. Idag ska jag spela match på arenan mot Holmalund, det blir spännande att se hur det går. Jag är väl mindre laddad måste jag säga. Men det kommer nog så småningom.

Tänk om man kunde spola tillbaka tiden, då skulle jag fan ha gjort det isåfall. Många skulle nog hellre spola fram tiden, men nej inte jag. Jag skulle hellre spola tillbaka tiden, allting vad så jävla mycket lättare förr. Jag menar, man gick till skolan, man åkte och tränade på kvällen och man träffade sina kompisar på helgerna. Mitt liv ser ungefär likadant ut nu men ändå känns det ändå som att allting går emot mig. Ja, det är synd om mig.

fuck you

Inga kommentarer: