lördag 15 mars 2008

like a hero

Jag har antagligen Sveriges snabbast uppdaterade blogg just nu. Jag skulle vilja påstå att jag är i klass med Aftonbladet, visserligen är det inte en blogg men ni förstår vad jag menar. För ca 4 ½ minut sedan avgjordes melodifestivalen 2008. För alla er som tittade är det när ni läser detta säkert inget nyhet att Charlotte Perelli med låten Hero vann. Jag är inte missnöjd då hon var en av mina favoriter. Men, det blev till slut Amy Diamond som vann mitt hjärta och jag röstade typ 10 gånger på henne. Trots mina röster hamnade hon på ett åttonde plats. Men! Jag blir arg, jag blir ledsen och jag blir förtvivlad när det är dags för folkets röster och jag på tv-skärmen ser att Christer Sjögren får fler röster än Amy. Vad är det för fel på Sveriges befolkning? Jag börjar inse att mina senaste blogginlägg endast har handlat om melodifestivalen och ni tror säkert att jag är besatt, men så är det inte. Jag har bara brist på andra ämnen att skriva om. Men, alla ni läsare, nu kan ni andas ut för nu är det över. Punkt.

4 kommentarer:

Elin Ternander sa...

amy är bästbäst, och christer sjögren och charlotte 'katten' perelli är sämst. hm!

Elin Ternander sa...

snyggt med bilderna där uppe btw :)

karin. sa...

haha, katten ^^ eller hur, det är skamligt!

karin. sa...

ja, fast jag är inte säker på att det är lika snyggt på alla datorer :/