onsdag 12 mars 2008

thank you

Ja, tack Amy Diamond. Det är inte förrän nu som jag verkligen insett hur grym hennes låt egentligen är. Idag är det onsdag vilket innebar att studiedagarna var över och det var dags att bege sig till Bäckäng igen. Jag började klockan elva idag och hade två lektioner så det var en ganska soft start. Jag hade prov första lektionen, ett prov som jag inte lagt ner någon större energi på. Men, efter bara 47 min hade jag tagit mig igenom provet och jag var själv förvånad över att jag svarat på varenda fråga. Jag kommer säkerligen ha fel typ hälften men ändå, så länge man har svarat har man försökt. Efter skolan gick jag och beställde min glasögon, ja tro det eller ej så bestämde jag mig till slut. Ni ser en bild till höger, dock mindre bra eftersom jag tagit den själv. Nu sitter jag här hemma i alla fall och håller på att göra klart en powerpoint till våran redovisning om Vietnamkriget imorgon. Jag funderar på vad jag ska göra med kvällen?



cause at night the sun in the tree,
made the skyline look like crooked teeth,
in the mouth of a man who was devouring, us both.

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

alltså, låten. love it! eller ja, båda låtarna du nämner iofs.

karin. sa...

höhö. i know you do.