fredag 7 mars 2008

like a shooting star

Eftersom inte fredagkvällen bjuder på nåt speciellt tillbringas den framför tv:n med mina kära föräldrar. Fredag kväll innebär självklart att det är Så Ska Det Låta med Peter Settman i spetsen som visas på tvskärmen. Att försöka byta kanal under programmets gång skulle belönas med dödsstraff och att ens komma med förslaget att byta till den där filmen på TV1000 som jag har velat se i tre veckor skulle resultera i att jag får diska eller göra dylik hemmetsyssla varje dag det kommande halvåret. Nej, inga sådana ord om detta fantastiska program. Jag får helt enkelt snällt sitta ner i soffan och glatt sjunga med i dessa svängiga melodier. Men, man ska inte bara kasta skit över detta program. Idag var en av de tävlande Amy Diamond. Amy, denna fantastiska unga dam. Ju mer jag tittar på programmet desto mer växer min kärlek till henne. Så ung går hon bara rakt in och krosssar Sveriges artistelit. Det är vad jag kallar talang!

wherever you go i will follow

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

låten :**

karin. sa...

haha ellerh ur ;)

Anonym sa...

jag hatar amy , hon tror sig . och jag gillar henne inte.