måndag 3 mars 2008

today is a good day

Så har den första dagen på veckan avklarats och jag måste säga att idag var den bästa måndagen på länge. Jag hade två lektioner och en håltimme på två timmar och tjugo minuter. Under håltimmen tog jag och Hanna oss ner till stan där jag inhandlade ett par nya jeans och lite annat som stog högt upp på inköpslistan. Jag hade utveckligssamtal med min mentor och mamma efter skolan, något som faktiskt var ganska trevligt. Efter detta mycket upplyftande betygssamtal begav jag och mamma oss ner till stan och uträttade massa ärenden (tantpoäng på den meningen). Att göra av med pengar varje gång jag är i stan börjar bli en trend hos mig, något som min plånbok inte uppskattar alltför mycket. Den här gången köpte jag ett par skor också. Så nu får jag leva fattig ett tag. Träningen på kvällen var kuuul.

Imorgon är det tisdag, jag brukar hata tisdagar men jag har ett väldigt bra humör just för stunden så jag tycker inte att det ska bli så jobbigt. Och då ska vi ändå ha bad imorgon, vilket är typ det värsta jag vet. Jaja, bra dag hur som helst. Mamma blir dagens hjälte, hon är bra.

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

jag hatar dig, jag snor så dina skor.

karin. sa...

hihi, det får du inte. dom är miina :D