lördag 8 mars 2008

och någon borde skjuta mig

Vad är det för fel på Sveriges befolkning? Jag sitter och tittar på melodifestivalen och den självklara vinnarlåten har precis framfört sitt bidrag. Jag talar om dessa tre färgglada flickor som förgyller hela programmet med sina viftande armar. Dessa tre var alltså den självklara vinnaren i den lilla duellen med allas vår flickfavorit Ola. Men vad händer? Det är inte dessa tre som går vidaren utan Ola, hans låt var liksom inte ens bra. Jag hatar verkligen när man går vidare på sitt namn. Detta gjorde att jag fick nog, ingen mer melodifestival för min del.

Vi spelade match idag, mot Falköping. Det blåste nåt grymt vilket gör det mycket jobbigt och svårt att spela. Så även idag, vi förlorade med 1-0 men jag tycker nog att vi var det bättre laget. Jag fick spela yttermitt, jag börjar faktiskt tycka att det är riktigt roligt.

för inget är logiskt

7 kommentarer:

Elin Ternander sa...

Ola var jättebra, att rösta på caracola är lika med att samla tantpoäng karin ^^

karin. sa...

tss, då är min syster också en tant isf.

Elin Ternander sa...

hehe hon har väl påverkats av dig :)

karin. sa...

ja, tur att vissa inser vad musik är :)

Elin Ternander sa...

haha just det. så var det ja.

Anonym sa...

Hela melodifestivalen suger. I miss Carola! Får jag länka din blogg från min? Jag gör det. Hihi Puss

karin. sa...

of course you can tina :)