lördag 22 mars 2008

det snurrar i min skalle

Så var det efterlängtade påsklovet äntligen här. Fast jag har inte sett fram emot det speciellt mkt om jag ska vara ärlig. Jag ska jobba hela lovet. Min älskade yrsel har fortfarande inte försvunnit och igår kväl höll jag på att bryta ihop. Jag skulle åka till stan och hänga med Elin och Annie, något som jag sett fram emot hela dan. Men när jag väl skulle åka mådde jag så jävla illa och var så yr så att jag inte kunde åka. Detta resulterade i att jag blev jävligt förbannad och gick upp till sjön och var väldigt arg. Men, det blev bättre. Jag trotsade min yrsel och åkte till stan ändå. Kvällen var trevlig, det blev tacos/film. Mkt bra.

Imorgon åker Elin och Jossan till Sälen så jag är ensam kvar i lilla Borås. Mindre kul. Måste ägna några rader till Jossan som fyller arton år idag, på självaste påskafton. Jag hoppas att hennes dag blir kanoon!

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

det var bra att du kom hit, jag menar, hur hade det annars gått med dukningen! hehe :)

karin. sa...

tss. den var perfekt förutom att den var på fel bord :)